SAYlewis

Public Relations

Få hjælp til at trænge igennem støjen og sætte dit budskab øverst på dagsordenen. Styrk din virksomheds omdømme eller få hjælp til at ændre det. SAYlewis arbejder i krydsfeltet mellem public relations og markedsføring, og mestrer at skære ind til benet. Vi sørger for at din kommunikation udadtil bliver relevant, opsigtsvækkende og skarp. Vi har flere års erfaring med PR og samarbejder derudover med andre PR-bureauer, så vores dækningsflade er så stor som mulig. SAYlewis arbejder med både B2B og B2C virksomheders public relations og har haft stor succes med dette. Kontakt SAYlewis for eksempler på presse og omtale

Strategien

God PR (Public Relations) kræver forberedelse og udtænkning af massevis af potentielle scenarier, før du smider dig selv og dit brand ud i medierne. Medierne skal overvåges, så du er opdateret på, om der kunne være relevante nyheder, som du kan drage nytte af. Der skal tænkes ud af boksen, og der skal både være fokus på helikopterperspektivet såvel som de mindste detaljer. Det sikrer, at intet overses, når der eksekveres på strategien. Det kræver tid, hvilket altid er en mangelvare i en travl virksomhed eller marketingafdeling. Lad derfor SAYlewis klare opgaven for dig og få et resultat, der kan ses

Budskabet

Fælles for PR produceret af SAYlewis er, at budskabet altid fremstår skarpt, let forståeligt – og med kant nok til først at fange modtagerens opmærksomhed og fastholde interessen fra denne. SAYlewis formår at oversætte selv avancerede forretningsmodeller og produkter til et sprog, som folk forstår med det samme. SAYlewis gør sproget spiseligt og tilgængeligt og gør det komplekse simpelt og forståeligt

Pressemeddelelsen

Journalister modtager dagligt hundredevis af pressemeddelser. Telefonen ringer, der er deadlines og breaking news. Derfor er en pressemeddelelse spildt, hvis den ikke er produceret korrekt og fanger journalistens interesse inden for et minut. SAYlewis kan producere din pressemeddelelse, så du opnår opmærksomheden. 

Det kræver nyhedsværdi, stram opbygning, fangende overskrifter og veludtænkte citater. Selv om du elsker dit produkt eller virksomhed og gerne vil have, hele verden skal vide, hvor fantastisk det er, så betyder det ikke nødvendigvis, at der er en umiddelbar nyhedsværdi i medierne. Kontakt SAYlewis for et møde, hvor vi gennemgår dine ønsker, hvorefter du får en skræddersyet pressemeddelelse tilbage, formet som en nyhed, der passer til medierne på det givne tidspunkt

Presse Pitch

En yderst effektiv måde at trænge igennem opnås ved at hyre SAYlewis til at pitche dit budskab til udvalgte journalister. Fremgangsmåden er stort set som Pressemeddelelsen. Vi mødes og kommer frem til kernen i dit budskab, hvorefter der formes forskellige budskaber efter prioriterede valg af medier. 

Det kan ligeledes formes efter allerede eksisterende nyheder eller debatter, som kan vise sig fornuftige at hægte sig på, eller kommentere på, i offentligheden for at få omtale. Presse pitch er oftest den mest succesfulde metode – dog mere tidskrævende – at få sit budskab i medierne på