SAYlewis

Customer Experience

At arbejde med kundeoplevelsen er en stadig overset disciplin på trods af, at det uden sammenligning er noget af det vigtigste for virksomheden. Den samlede oplevelse er afgørende for, hvordan dine kunder kommer til at føle omkring dit firma. Det kan være et splitsekund, der er afgørende for, om du mister dem eller ej. Vil du gerne beholde kunden? Så vent med at sprøjte flødeskum på kagen før lagene ligger korrekt. På sigt kommer lysene også til at stå pænere. Vent ikke. Læg alle dine kræfter i Customer Experience sammen med SAYlewis i dag

Hvem er du? Det skal vi sige dig...

De fleste vil nok sige, at de ved, hvem de er. De ved også, hvem deres virksomhed er, og hvad den repræsenterer. Alligevel går mange danskere til psykolog for at få en anden til at se på dem udefra, ofte i håbet om at løse deres dybest liggende problemer. Formålet for dem er at blive gladere eller bedre mennesker, der nemmere kan klare hverdagen og komme videre i livet. Nogle gange skal der psykologtimer til i marketingafdelingen. Få en aftale med SAYlewis og lad os tage et grundigt kig på din virksomhed udefra og løse dine inderste problemer, før du går i gang med nye projekter. Den inderste og vigtigste brik er Customer Experience. Hvis kundeoplevelsen ikke matcher dine egne og kundernes forventninger, så kan alle de omkringliggende marketingindsatser være spildt

Se din kunde - øg dit salg!

Vi har altid din kunde i fokus og arbejder med det primære mål at øge salg og kundetilfreds. For at opnå det bedste forhold til dine kunder er det nødvendigt, at du forstår dine kunders oplevelse af dit produkt. Vi ser ind i kernen og trækker det frem, som kan få din virksomhed synliggjort. Vi fjerner det overflødige og holder dig i hånden hele vejen gennem processen, eller overtager styringen, hvis du ønsker det. Du og dine stakeholders vil blive mødt med en professionel tilgang, hvor der udtrækkes og analyseres indhold, som i sidste ende omdannes til content og processer, der styrker dine kunders oplevelse med din forretning

Kunderejsens Emma Gad

Første oplevelse og følelse omkring dit brand er den afgørende, og det vil være den, der kommer til at stå stærkest i din kundes erindring. Det første indtryk er meget svært at ændre. Sørg derfor for at have takt og tone på plads fra start! Sikr dig at oplevelsen med dig og dit brand bliver perfekt ved at se indad og spørge udad. Få hjælp til at kortlægge kunderejsen, skræddersy content, få feedback fra kunderne, brugerundersøgelser og andre dataindsamlingsmetoder